WIE WE ZIJN

Make the difference!

A-part management is opgericht door Anita van Veen. Om tot een optimale dienstverlening te komen werkt ze veel samen met een netwerk van professionals. Dit netwerk bestaat uit enthousiaste, gedreven mensen met veel ervaring in retailmanagement, hospitality, training, coaching, event organisatie & management.

 

 

 

 

 

 

 

Anita van Veen is de oprichtster van A-part management. Na jarenlange management- en trainingservaring, heeft ze in 2012 besloten haar richting te volgen en vanuit haar eigen bedrijf haar visie en passie over te dragen op diverse bedrijven: het in beweging brengen van mensen en processen dmv training, interim & eventmanagement. Als trainer/coach is ze gespecialiseerd in belevingen creëren, persoonlijk leiderschap en het creëren van Passie, Plezier en Energie bij jezelf en in je organisatie. Als manager heeft ze in het verleden diverse events, feesten, beurzen, congressen en trainingsweekenden bedacht, georganiseerd en aangestuurd. Daarnaast heeft ze diverse winkelketens aangestuurd met het motto: “Een winkel is 1 groot evenement, waarbij je moet zorgen dat voor bezoeker en medewerker beleving en plezier centraal staan en de processen in de organisatie dit ook mogelijk maken!”

Anita is in 1996 na haar studie Commerciële Economie gestart als de 1e management trainee verkoop bij de Bijenkorf. Na 6 prachtige en leerzame jaren waarin ze veel geleerd heeft over beleving en retail, heeft ze haar carrière voortgezet in retailmanagement bij WE, Euretco, Hout-Brox en Bestseller. De voornaamste dingen waar ze mee bezig mocht zijn in die jaren was optimalisatie van de commerciële organisatie en klantbeleving. Waarbij bij beiden de combinatie van mens en concept voor haar centraal stonden.

Na ruim 15 jaar heeft zij besloten om haar sterkste punt het “in beweging brengen van mensen en processen” voor een grotere diversiteit aan organisaties te willen inzetten. Daarbij is haar motto “Make the difference!” een belangrijke. Anderen inspireren om het verschil te maken, is wat Anita drijft.

Vanuit deze visie heeft zij in 2011 de switch gemaakt naar zelfstandig interimmanager en trainer in retail & hospitality. Met A-part management helpt ze organisaties om veranderingen in te zetten, medewerkers te betrekken en deze andere koers te laten beklijven. Tevens kan ze management ondersteunen de verbeterslagen dmv haar daadkracht en enthousiasme om te zetten in resultaat. Als trainer heeft ze een brede achtergrond waardoor ze organisaties kan ondersteunen in veranderingstrajecten en persoonlijk leiderschap, waarbij de nadruk ligt op het mensen aanzetten om over te gaan tot actie. Omdat ze gelooft in de kracht van Passie, Plezier & Energie gebruikt ze veelal FISH! als basis om vanuit te werken. (ze is als officieel FISH! facilitator gecertificeerd om FISH! trainingen en workshops te geven) Daarnaast maakt ze gebruik van korte actieve/creatieve workshops om mensen te prikkelen tot nieuwe inzichten.

Door haar omgeving wordt Anita gekenmerkt als een TIJGER. Ze is heel stabiel en rustig, tot er tot actie overgegaan moet worden. Dan komt haar kracht naar voren en zal ze doelgericht ervoor zorgen dat het doel bereikt wordt. Daarnaast beweegt ze zich graag in de groep, zonder zich beïnvloed te voelen door de groep en zichzelf en de groep naar het afgesproken doel te brengen.

Naast A-partmanagement heeft ze in januari 2013 samen met een groep (enter)trainers Het Trainingsbureau.nl opgezet, waarin ze bestuurslid is van de coöperatie en tevens samen met hen opdrachten uitvoert op gebied van Management Development Trajecten, High Performance Teams en vele andere grootschaligere trainings- en belevingstrajecten.

Meer informatie over Anita is te vinden op Linkedin.

De diverse andere mensen die je tijdens de activiteiten van A-part management tegen zult komen kunnen diverse achtergronden hebben. Spontaniteit, Enthousiasme en Inspiratie is iets wat je bij al onze samenwerkingspartners terug zult vinden!

Training, coaching & leerzame events

↓ More ↓